loading...
بگذار عشق خاصیت تو باشد، نه احساس خاص تو نسبت به کسی

بهزاد اهورا بازدید : 97 پنجشنبه 29 مهر 1389 نظرات (0)

می دونید رفقا٬

واقعش نمی دونم چه لمیه که٬نسل پی نسل میاد و ما جماعت همچنان در نقطه ی صفر ٬درمدار صفر درجه متوقف شدیم.انگار قرار نیست هیچ اتفاق تازه ای بیفته٬گاه حتی به تصور اینکه قدمی به جلو برداشتیم ذوق زده می شیم ٬اما بعدش می بینیم فقط داریم در جا می زنیم.

بنابراین من یکی با مردنم چیزی رو از دست نمیدم.اما شماها که جوونترید شاید توفیر داشته باشید.شاید زندگی چهره ی قشنگ تری از خودشو به شماها نشون بده.

چهره ای که همیشه از امثال من و نسل من دریغ کرد.

درد من حصار برکه نیست٬

درد من زیستن با ماهیانی ست

که حتی

فکر دریا هم به ذهنشان خطور نکرده... . ((فردریش ویلهلم نیچه))

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من،بهزاد اهورا نه یک انسان کامل ،که یک کاملاَ انسان در گوشه ای روی این سیاره،زیر این سقف بلند ساده ی بسیار نقش، آمده ام تا پاسخی بیابم معمای راز دهر را.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 604